Eksporty

Przekształcenie eksportu XML na Otodom API

Możesz łatwo przekształcić swój dotychczasowy eksport Otodom XML w nowy format API. Po poprawnej autoryzacji żadna oferta dotychczas opublikowana nie zniknie z portalu Otodom. Proces migracji danych trwa około 3 godziny. Prosimy o niewykonywanie akcji na ofertach podczas czasu migracji. Nowo dodane oferty lub wprowadzone w nich zmiany w trakcie migracji mogą nie pojawić się […]

Konfiguracja eksportu API Otodom

Dostępny jest nowy format eksportu API na portal Otodom. Po poprawnej autoryzacji żadna oferta dotychczas opublikowana nie zniknie z portalu Otodom. Proces migracji danych trwa około 3 godziny. Dodane w tym czasie oferty oraz wprowadzone zmiany pojawią się na portalu po zakończeniu procesu migracji danych.

Eksport danych kontaktowych

Możesz wybrać, które dane kontaktowe będą eksportowane na portal. Możesz dodawać dowolną ilość ustawień danych kontaktowych. 

Rozdzielenie publikacji w zależności od oddziału

Jeżeli Twoja firma posiada więcej niż jeden oddział możesz zdecydować, z którego oddziału oferty mają być publikowane na wybranym portalu.  Pamiętaj! Domyślną opcją jest wysyłka ofert ze wszystkich dodanych oddziałów. Jeżeli chcesz, aby oferty z dwóch oddziałów oddzielnie trafiały na wybrany portal zgłoś się do portalu, w celu uzyskania oddzielnych danych do eksportu.

Zdjęcia publikowane na portalach

Wysyłka na stronę szablonową EstiCRM nie ma limitów ilości zdjęć, natomiast w zależności od portalu limit wynosi zwykle 10 – 20 zdjęć.  W momencie wgrywania do programu zdjęcia kompresuje się ono do 2000 pikseli po szerszym boku. Jeżeli zdjęcie jest bardzo duże to samo zmniejszenie nie powoduje utraty jakości.  Podczas wysyłki na portal z logiem/znakiem […]

Tekst przed/po opisie oferty

Do każdej oferty możesz dodać tekst przed lub po opisie, który będzie automatycznie dołączany.  Pamiętaj! To ustawienie spowoduje dodanie tekstu przed/po opisie do wszystkich ofert. Jeżeli chcesz dodać tekst tylko do wybranych ofert możesz to zrobić wchodząc w wybraną ofertę do zakładki Nieruchomość.

Nieaktywny eksport / błąd wysyłki na portale

W przypadku kilkukrotnego braku możliwości połączenia się z danym portalem lub stroną www, Administratorowi pojawia się komunikat o błędzie “Uwaga: Eksport na portal X został zablokowany” oraz jest to widoczne w zakładce Ustawienia -> Portale. Problem z połączeniem mógł być chwilowy, dlatego wpierw należy aktywować eksport.  Jeśli ponownie pojawi się błąd, należy skontaktować się z […]

Szczegóły eksportu w ofercie

Masz możliwość w każdej ofercie sprawdzić szczegóły jej publikacji na portalach.  W przypadku, kiedy oferta nie jest widoczna na portalu, sprawdź historię jej eksportu, jeżeli w kolumnie “Komunikat zwrotu” nie ma żadnej informacji skontaktuj się z portalem.

Eksport przyrostowy i całościowy

Mechanizm eksportowy dzieli się na dwa rodzaje:  Zalecane jest również wykonanie eksportu całościowego przynajmniej raz w ciągu 2 tygodni. Zaplanować eksport całościowy możesz wchodząc w lewe menu -> Ustawienia -> Portale -> Akcje przy wybranym portalu -> Zaplanuj eksport całościowy.