Kalendarz

Ustawienie przypomnienia zaplanowanego terminu

Dodając lub edytując termin w kalendarzu masz możliwość oznaczenia chęci otrzymania przypomnienia w określonym czasie.  Powiadomienia zapisane w kalendarzu będą domyślnie wysyłace do “Dzwoneczka” w górnym menu.  Możesz również otrzymywać przypomnienia mailowe. 

Połączenie kalendarza EstiCRM z kalendarzem Google

Kalendarz w EstiCRM może być połączony z kalendarzem Google, ale musisz widzieć, że: Z tego powodu sugerujemy, by wydarzenia istotne do budowania historii obsługi klienta dodawane były wyłącznie w kalendarzu EstiCRM. Konfiguracji kalendarza możesz dokonać wchodząc: Dostępne są dwa typy synchronizacji kalendarzy:  Czas synchronizacji to około 5 minut.

Sale spotkań

Tworząc spotkanie z klientem możesz dodać miejsce spotkania w sekcji „Wybierz pomieszczenie” podczas dodawania terminu w kalendarzu.  Miejsce wybierz z listy dodanej uprzednio w zakładce Ustawienia -> Pomieszczenia, gdzie możesz określić nazwę, opis oraz status (aktywny, nieaktywny) pomieszczenia.  Kalendarz pomieszczenia widoczny jest również w Kalendarzu pod przyciskiem „Zmień kalendarz”. 

Praca na kalendarzu

W kalendarzu możesz wprowadzić nowe wydarzenia (zaznaczając konkretny termin na kalendarzu lub klikając “Nowy termin”), które dzielą się na kategorię:  W zależności od wyboru rodzaju wydarzenia pojawi nam się inny formularz do wypełnienia i prawidłowego dodania spotkania do kalendarza. Zaplanowane wydarzenia możesz również edytować lub przenosić na inną godzinę lub dzień, wystarczy kliknąć, przytrzymać i […]