Dodając klientowi propozycje ofert do Strefy Klienta możesz wysyłać zdjęcia mające nałożony znak wodny. Od teraz każda oferta wysyłana do Strefy Klienta będzie posiadała dodany przez Ciebie znak wodny. Chcesz się dowiedzieć jak ustawić znaki wodne na zdjęciach? Sprawdź TUTAJ.
Strefa Klienta
Strefa Klienta dla Klienta Sprzedającego
Każdy klient będący właścicielem nieruchomości, któremu udostępnisz Strefę Klienta, może wejść na swoją Strefę za pomocą specjalnego, unikalnego dla niego adresu. Taki adres otrzymuje w wiadomości aktywacyjnej. Dostęp do Strefy Klienta daje klientowi możliwość: Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar „Nowa Strefa Klienta EstiCRM”
Strefa Klienta dla Klienta Poszukującego
Każdy klient poszukujący, któremu udostępnisz Strefę Klienta, może wejść na swoją Strefę za pomocą specjalnego, unikalnego dla niego adresu. Taki adres otrzymuje w wiadomości aktywacyjnej oraz każdej kolejnej wiadomości z propozycjami. Dostęp do Strefy Klienta daje klientowi możliwość: Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar „Nowa Strefa Klienta EstiCRM”
Dodawanie ofert do Strefy Klienta kupującego
Możesz wysłać oferty do Strefy Klienta klienta poszukującego na kilka sposobów: Pamiętaj! Aby móc wysłać klientowi ofertę do Strefy Klienta musisz mu ją najpierw założyć. Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar „Nowa Strefa Klienta EstiCRM”
Automatyczne tworzenie Strefy Klienta
Możesz wybrać opcję automatycznego tworzenia Strefy Klienta dla każdego nowego poszukiwania wprowadzonego do EstiCRM. Konfiguracja jest dostępny w: Po ustawieniu jednej z powyżej opisanych opcji klienci będą otrzymywać automatycznie wygenerowana wiadomość email z linkiem do Strefy Klienta. Wiadomość jest wysyłana z adresu mailowego agenta (jeżeli ma połączoną skrzynkę mailową z EstiCRM) lub z adresu ogólnego […]
Aktywacja Strefy Klienta
Aktywować Strefę Klienta możesz w profilu Zlecenia poszukiwania: Do klienta na podany adres mailowy zostanie wysłana automatycznie wygenerowana wiadomość email z linkiem do Strefy Klienta. Wiadomość jest wysyłana z adresu mailowego agenta (jeżeli ma połączoną skrzynkę mailową z EstiCRM) lub z adresu ogólnego mailing@esticrm.pl. Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar „Nowa Strefa Klienta […]