Zarządzanie zespołem

Role i uprawnienia

W EstiCRM istnieje możliwość nadania indywidualnych uprawnień każdemu użytkownikowi z Twojej firmy. Jeżeli jesteś administratorem konta, możesz utworzyć dowolną liczbę ról w Twojej firmie.  Każdy użytkownik posiadający login do EstiCRM może mieć przydzieloną jedną lub więcej ról. Aby utworzyć nową rolę: Role można również edytować za pomocą ikony ołówka na liście ról. Jeśli chcesz utworzyć […]

Statystyki

W zakładce Statystyki w EstiCRM masz możliwość śledzenia statystyk jak: Wszystkie powyższe  raporty znajdują się pod przyciskiem Dodaj. Po dodaniu raportu masz możliwość określić:

Leaderboard

W EstiCRM w lewym menu znajduje się Leaderboard, który służy do obserwacji wyników i uzyskanych targetów przez współpracowników. Jest to forma grywalizacji między pracownikami firmy.  Listę w zakładce Leaderboard możesz filtrować poprzez: W skład Leaderboardu wchodzą rankingi: Cele do osiągnięcia w miesiącu możesz określić dla:

Ustawianie zastępstwa

W EstiCRM masz możliwość ustawienia zastępstwa.  Przy danej ofercie będzie widnieć informacja o opiekunie oraz osobie zastępującej. W sposób automatyczny na portale zostanie wysłana informacja o konieczności podmiany wizytówek, tak aby klient dzwonił pod numer telefonu osoby zastępującej.  W odpowiednim momencie wyłącz opcję wybierając z listy “Brak zastępstwa”, a przywrócone zostaną poprzednie dane.  Uwaga! Jeżeli […]

Kontrola eksportów

W EstiCRM masz możliwość ustawienia weryfikacji każdej oferty przed wysłaniem jej na wybrany portal.  Ustawienia możesz również dokonać dodając nowy portal.  Od tej pory każda oferta wysyłana na ten portal będzie wymagała dodatkowej weryfikacji przez kontrolera. Kontroler to osoba, która w uprawnieniach (Użytkownicy systemu -> Role i uprawnienia) ma zaznaczoną opcję „Zarządzanie zespołem – kontrola […]

Zatwierdzanie zmian

W EstiCRM masz możliwość zatwierdzania zmian dokonywanych przez agentów w systemie.  Uwaga! Tylko użytkownicy z oznaczonym dostępem do zakładki Zarządzanie zespołem – zatwierdzanie zmian mogą zaakceptować zmiany. 

Dezaktywacja i usunięcie konta użytkownika

W EstiCRM masz możliwość usunięcia użytkownika systemu w Twojej firmie: Usunięcie agenta jest nieodwracalne.  Jeżeli doradca ma pozostać w systemie (w celach archiwalnych lub będzie wracał do korzystania z EstiCRM), to zalecamy użycia dezaktywacji, która jest odwracalna oraz nie wymaga przekazania ofert innej osobie.  Pamiętaj! Po każdej dezaktywacji użytkownika zmniejsz swoje zamówienie na abonament – […]

Dodanie nowego użytkownika

Przed dodaniem nowego użytkownika pamiętaj o zakupie dla niego dodatkowego konta – sprawdź jak to zrobić. Użytkownika w EstiCRM możesz dodać na dwa sposoby:  Poprzez górne menu: Dodanie użytkownika z poziomu lewego menu: