Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / Strefa Klienta / Aktywacja Strefy Klienta

Aktywacja Strefy Klienta

Aktywować Strefę Klienta możesz w profilu Zlecenia poszukiwania:

  1. Lewe menu -> Klienci poszukujący -> profil Zlecenia poszukiwania,
  2. W sekcji “Klient” w Podsumowaniu zlecenia kliknij w przycisk “Strefa Klienta”,
  3. “Udostępnij zlecenie w Strefie Klienta” -> “TAK”.

Do klienta na podany adres mailowy zostanie wysłana automatycznie wygenerowana wiadomość email z linkiem do Strefy Klienta. Wiadomość jest wysyłana z adresu mailowego agenta (jeżeli ma połączoną skrzynkę mailową z EstiCRM) lub z adresu ogólnego mailing@esticrm.pl.

Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar

„Nowa Strefa Klienta EstiCRM”

ODBIERZ NAGRANIE
AktywacjaStrefaStrefa Klienta Strefa Klienta

Sprawdź również

  • Zdjęcia ze znakiem wodnym w Strefie Klienta
  • Strefa Klienta dla Klienta Sprzedającego
  • Strefa Klienta dla Klienta Poszukującego
  • Dodawanie ofert do Strefy Klienta kupującego
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM