Możesz wybrać opcję automatycznego tworzenia Strefy Klienta dla każdego nowego poszukiwania wprowadzonego do EstiCRM. Konfiguracja jest dostępny w:
- lewym menu -> Ustawienia -> Klienci i zlecenia,
- Do wyboru są dwie opcje:
- aktywacja Strefy Klienta po wysłaniu pierwszej oferty,
- aktywacja Strefy Klienta po zmianie statusu klienta na dowolny Aktywny (Aktywne, Aktywne pilne, Aktywne niepilne).
Po ustawieniu jednej z powyżej opisanych opcji klienci będą otrzymywać automatycznie wygenerowana wiadomość email z linkiem do Strefy Klienta. Wiadomość jest wysyłana z adresu mailowego agenta (jeżeli ma połączoną skrzynkę mailową z EstiCRM) lub z adresu ogólnego mailing@esticrm.pl.
Rozpocznij pracę ze Strefą Klienta – zobacz webinar
„Nowa Strefa Klienta EstiCRM”