Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / Zarządzanie zespołem / Dezaktywacja i usunięcie konta użytkownika

Dezaktywacja i usunięcie konta użytkownika

W EstiCRM masz możliwość usunięcia użytkownika systemu w Twojej firmie:

  1. Wejdź w lewe menu do zakładki Użytkownicy systemu -> Lista użytkowników,
  2. Kliknij “Akcje” przy wybranym użytkowniku,
  3. Wybierz opcję “Przekaż innemu agentowi oferty i zlecenia”, 
  4. Wskaż wybraną osobę oraz warunki przekazania,
  5. Ponownie kliknij przycisk “Akcje” -> “Usuń”. 

Usunięcie agenta jest nieodwracalne. 

Jeżeli doradca ma pozostać w systemie (w celach archiwalnych lub będzie wracał do korzystania z EstiCRM), to zalecamy użycia dezaktywacji, która jest odwracalna oraz nie wymaga przekazania ofert innej osobie. 

  1. Wejdź w lewe menu Użytkownicy systemu -> Lista użytkowników,
  2. Kliknij “Akcje” przy wybranym agencie,
  3. Wybierz z listy Dezaktywuj.

Pamiętaj! Po każdej dezaktywacji użytkownika zmniejsz swoje zamówienie na abonament – sprawdź jak to zrobić.

DezaktywacjaKontoUsunięcieUżytkownik Zarządzanie zespołem

Sprawdź również

  • Role i uprawnienia
  • Statystyki
  • Leaderboard
  • Ustawianie zastępstwa
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM