Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / EstiCALL / EstiCALL – Dodanie notatki po rozmowie

EstiCALL – Dodanie notatki po rozmowie

W aplikacji EstiCALL masz możliwość dodania notatki do klienta. 

  1. Kliknij w wybrany kontakt, 
  2. Przejdź do “Notatki”,
  3. Wpisz treść notatki, 
  4. Aplikacja podpowie Ci, czy klient znajduje się w Twojej bazie. Jeżeli klient nie jest wpisany do Twojej bazy to podczas dodawania notatki jest również możliwość dodania klienta do Twojej bazy oraz zapisanie w kontaktach w telefonie, 
  5. Zapisz. 

Dodane notatki będą widoczne w profilu klienta w sekcji “Notatki” z informacją, że pochodzą one z aplikacji EstiCALL. 

EstiCALLNotatkaNotatki EstiCALL

Sprawdź również

  • Aktualizacja aplikacji
  • EstiCALL – Komponenty na pulpit
  • EstiCALL – Zakładka sugestie
  • EstiCALL – Wyszukiwanie kontaktu do klienta
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM