Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / EstiCALL / EstiCALL – Komponenty na pulpit

EstiCALL – Komponenty na pulpit

W EstiCRM możesz dodać do swojego pulpitu komponenty związane z aplikacją EstiCALL. 

  1. Ostatnie połączenia z EstiCALL – znajdziesz tutaj wszystkie połączenia przychodzące oraz wychodzące z możliwością przejścia do profilu klienta lub dodania nowego klienta. 
  2. Oddzwoń lub ponów w EstiCALL – znajdziesz tutaj listę kontaktów, z którymi połączenia się nie powiodły w ciągu ostatnich 24 godzin. Masz możliwość z tego poziomu również dodać kontakt do bazy klientów. 
  3. Sugestia kontaktu telefonicznego – w tym komponencie znajdziesz informacje z sugestią, z którym klientem warto się skontaktować z powodu braku interakcji przez określoną liczbę dni. 
EstiCALLKomponentyPulpit EstiCALL

Sprawdź również

  • Aktualizacja aplikacji
  • EstiCALL – Zakładka sugestie
  • EstiCALL – Wyszukiwanie kontaktu do klienta
  • EstiCALL – Dodanie nowego klienta
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM