Ustaw prawidłowo Czytnik zapytań w EstiCRM:
- Skonfiguruj skrzynkę mailową, która ma być skanowana – instrukcję znajdziesz tutaj,
- Wejdź w lewe menu do zakładki Ustawienia -> Klienci i zlecenia,
- Przejdź do sekcji “Ustawienia czytnika zapytań z portali ogłoszeniowych”,
- Oznacz “TAK” w polu “Automatyczne tworzenie zapytań od klientów na podstawie e-maili z portali ogłoszeniowych”,
- Wybierz do jakiego użytkownika ma być przypisane dodane zapytanie. Opcja użytkownik domyślny oznacza, że zapytanie zostanie przypisane do wybranego przez Ciebie użytkownika,
- Wskaż użytkownika domyślnego (nieobowiązkowe),
- Wpisz adresy e-mail skrzynek, które Czytnik zapytań ma skanować. Podane adresy e-mail muszą być aktywne w usłudze EstiMAIL. Zostawienie tego pola pustego oznacza sczytywanie wszystkich adresów e-mail aktywnych w usłudze EstiMAIL,
- Wybierz kryteria na podstawie których będzie tworzone nowe zlecenie poszukiwania,
- Zapisz zmiany.
Od teraz wszystkie zapytania mailowe wysyłane przez klientów z portali będą dodawane do Twojego systemu, a klienci poszukujący automatycznie tworzeni i łączeni z poszukiwaną ofertą.