Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / Czytnik zapytań / Konfiguracja czytnika zapytań

Konfiguracja czytnika zapytań

Ustaw prawidłowo Czytnik zapytań w EstiCRM:

  1. Skonfiguruj skrzynkę mailową, która ma być skanowana – instrukcję znajdziesz tutaj,
  2. Wejdź w lewe menu do zakładki Ustawienia -> Klienci i zlecenia, 
  3. Przejdź do sekcji “Ustawienia czytnika zapytań z portali ogłoszeniowych”,
  4. Oznacz “TAK” w polu “Automatyczne tworzenie zapytań od klientów na podstawie e-maili z portali ogłoszeniowych”, 
  5. Wybierz do jakiego użytkownika ma być przypisane dodane zapytanie. Opcja użytkownik domyślny oznacza, że zapytanie zostanie przypisane do wybranego przez Ciebie użytkownika, 
  6. Wskaż użytkownika domyślnego (nieobowiązkowe), 
  7. Wpisz adresy e-mail skrzynek, które Czytnik zapytań ma skanować. Podane adresy e-mail muszą być aktywne w usłudze EstiMAIL. Zostawienie tego pola pustego oznacza sczytywanie wszystkich adresów e-mail aktywnych w usłudze EstiMAIL, 
  8. Wybierz kryteria na podstawie których będzie tworzone nowe zlecenie poszukiwania, 
  9. Zapisz zmiany. 

Od teraz wszystkie zapytania mailowe wysyłane przez klientów z portali będą dodawane do Twojego systemu, a klienci poszukujący automatycznie tworzeni i łączeni z poszukiwaną ofertą. 

CzytnikCzytnik zapytańZapytania Czytnik zapytań

Sprawdź również

  • Co to jest czytnik zapytań?
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM