Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / Zarządzanie biurem / Konfiguracja wymagań dodawania ofert

Konfiguracja wymagań dodawania ofert

W EstiCRM masz możliwość wskazania, które pola w formularzu dodawania oferty będą obowiązkowe dla pracowników Twojej firmy. 

  1. Wejdź do zakładki Ustawienia -> Oferty,
  2. W sekcji “Wymagania dotyczące dodawania i aktualizacji ofert” kliknij przycisk Zdefiniuj kryteria,
  3. Kliknij Dodaj,
  4. Określ warunki, przy których zaznaczone pola będą obowiązkowe wybierając:
  • typ nieruchomości,
  • typ transakcji,
  • rodzaj rynku,
  • rodzaj umowy,
  1. Wybierz z listy pola, które mają być obowiązkowe,
  2. Zapisz.

Możesz dodać kryteria, dla nieograniczonej ilości wariantów dodawanych ofert.

Dodawanie ofertKonfiguracjaObowiązkowe polaUstawienieWymagane pola Zarządzanie biurem

Sprawdź również

  • Konfiguracja wymagań zmiany statusu ofert
  • Tworzenie oddziału
  • Konfiguracja zatwierdzania zmian
  • Magazyn sprzętu
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM