Baza Wiedzy EstiCRM Baza Wiedzy EstiCRM

  • Strona główna
  • Instrukcje
  • Szkolenia
  • Aktualności
  • Blog
  • Kontakt
Home / Eksporty / Nieaktywny eksport / błąd wysyłki na portale

Nieaktywny eksport / błąd wysyłki na portale

W przypadku kilkukrotnego braku możliwości połączenia się z danym portalem lub stroną www, Administratorowi pojawia się komunikat o błędzie “Uwaga: Eksport na portal X został zablokowany” oraz jest to widoczne w zakładce Ustawienia -> Portale.

Problem z połączeniem mógł być chwilowy, dlatego wpierw należy aktywować eksport. 

Jeśli ponownie pojawi się błąd, należy skontaktować się z bezpośrednio z opiekunem na portalu. Być może niezbędne będzie wprowadzenie nowego hasła do eksportu. Otrzymane dane od portalu wyślij do Działu Pomocy lub samodzielnie zmień wchodząc w lewe menu -> Ustawienia -> Portale -> Edytuj.

Błąd wysyłkiBrak eksportuEksportNieaktywnyPortale Eksporty

Sprawdź również

  • Przekształcenie eksportu XML na Otodom API
  • Konfiguracja eksportu API Otodom
  • Eksport ofert w dodatkowych statusach
  • Eksport danych kontaktowych
Wszelkie prawa zastrzeżone (C) 2025 EstiCRM