W EstiCRM istnieje możliwość nadania indywidualnych uprawnień każdemu użytkownikowi z Twojej firmy. Jeżeli jesteś administratorem konta, możesz utworzyć dowolną liczbę ról w Twojej firmie.
Każdy użytkownik posiadający login do EstiCRM może mieć przydzieloną jedną lub więcej ról.
Aby utworzyć nową rolę:
- Wejdź do działu Użytkownicy systemu -> Role i uprawnienia, znajdującego się w lewym menu.
- Dodaj nową rolę przyciskiem “Dodaj” nad listą dostępnych ról.
- Nadaj nazwę nowej roli i zaznacz uprawnienia, które ma posiadać każdy użytkownik z taką rolą.
- Zapisz zmiany.
Role można również edytować za pomocą ikony ołówka na liście ról.
Jeśli chcesz utworzyć rolę na bazie istniejącej już roli, edytuj rolę, która ma posłużyć za wzór.
- W formularzu edycji roli przejdź do dolnej części formularza.
- Kliknij w przycisk “Utwórz kopię”
- Po przeładowaniu się formularza możesz zacząć zmieniać dane utworzonej kopii, zmodyfikować nazwę, dodać lub usunąć uprawnienia z listy.
- Pamiętaj, aby po zakończeniu tworzenia nowej roli skopiowanej z innej roli zapisać zmiany.
Utworzone role można przypisać do poszczególnych użytkowników w formularzu tworzenia lub edycji użytkownika, w dziale Użytkownicy systemu -> Lista użytkowników.