Płatności za abonament EstiCRM dokonasz z poziomu aplikacji poprzez płatności online.
- Wejdź w Moje konto (górny prawy róg)
- Wybierz z listy Pakiet abonamentowy
- Przejdź do zakładki “Historia zamówień”
- W kolumnie akcje kliknij “Zapłać online”
- Po pojawieniu się okna z zestawieniem salda kliknij “Zapłać”
- Wybierz jeden z trzech sposobów płatności: Blik, Karta, Przelewy24 i dokonaj płatności.
UWAGA! W przypadku płatności z banku zagranicznego należy dokonać konfiguracji w ustawieniach, a następnie wybrać transfer bankowy:
– Ustawienia -> Dane firmowe -> Region Płatności i wybrać z listy „Strefa euro”;
– Kwoty pojawią się w euro i zostaną przeliczone zgodnie z dziennym kursem
– Następnie w zakładce Pakiet abonamentowy podczas płatności należy wybrać opcję „Przelew bankowy”, mailowo oraz w przeglądarce otrzymacie Państwo dane konta, na który należy dokonać przelewu.
WAŻNE! W przypadku płatności za pomocą transferu bankowego księgowanie trwa do 3 dni roboczych.